Správa kalendáře

Jmenuji se Martina Tomišková a pokud si budete přát, mohu se stát vaší pravou a rukou při fungování firmy. Správa kalendáře je jen jednou z mnoha služeb, kterým se věnuji a mé zkušenosti v této oblasti jsou dlouhodobé. Virtuální asistentky jsou dnes v kurzu, nabízí nepochybně spoustu výhod oproti běžným sekretářkám a asistentkám. Například je můžete využívat jen tehdy, je-li to nezbytně nutné a platit pouze jednorázové práce.

Zajistím pro vás profesionální správu kalendáře, to znamená, že vás vždy upozorním na aktuální plánované události, ideálně v určitém předstihu, abyste všechno pěkně stíhali. Spravuji kalendáře firmám, které jsou moderní a vědí, jak si ušetřit práci. Osobní asistentka je dostupná online, tedy s ní nebudete v osobním kontaktu, ale na splnění úkolů v termínech se můžete spolehnout.