Plánování akcí

Pracuji jako virtuální asistentka a jsem připravena být vám po ruce při plánování firemních i soukromých akcí. To znamená, že se postarám například o naplánování firemního večírku, rautu, nebo obchodních schůzek, dále se může jednat o soukromé akce, jako jsou vánoční oslavy, oslavy narozenin, ale také různé další soukromé akce. Oslovit mě můžete kdykoliv, jsem k dispozici 24 hodin, 7 dní v týdnu.

Plánování akcí pro vás bude znamenat velké výhody, především samozřejmě časovou úsporu. Díky dobré organizaci pak můžete ušetřit i nemalé peníze. Velmi dobře znám nejrůznější cateringové i další firmy, které se starají o realizaci firemních a soukromých akcí. Jsem virtuální asistentkou, na kterou se můžete spolehnout i díky mým dlouholetým zkušenostem. Profesionální přístup je pro mě samozřejmostí, stejně jako výborné komunikační a organizační schopnosti.